Monday, April 5, 2010

Omong kosong

Salam hari isnin..

Dua hari kat rumah terasa kejap jer. Petang jumaat tu masa balik kang hujan lebat kang main banyak plan nak gi situ sini ngan suami...semua rancangan hancur. Last2 balik umah MIL ajer. Semua plan tak menjadi. Minggu neh hari sabtu ada exam sampai petang... so Ahadnya plak kije so dalam arti kata lain tak gi kemana lah kalo aku kije. Fenat weh.

So cerita dalam n3 kali ini ialah. Apa pasal ehhh perempuan masa lom kahwen misti malu bila nak bercerita atau pon nak berkongsi cerita pasal benda2 yang melibatkan 18SX tapi bi;a kawen semua tu dah tadak lam kamus 'kemaluan' mereka lagik. Sebagai contoh anak dara misti macam kemaluan-maluan bila dia dengar rakan-rakan dok bercerita benda-benda dalam kelambu, yang dibuat lawak jenaka dan keadaan boleh menjadi lebih buruk kalo yang bercerita tu lelaki dan boleh menyebabkan dilabelkan sebagai sexual harrasment. Tapi bila dah kawen mereka ini kadang kala, selalu2 jugak berkongsi cerita dalam kelambu atau apa2 yang tak sepatutnya dikongsi bersama orang luar walaupon sebagai bahan lawak sekalipon. Aku bercakap atas dasar pemerhatian dan aku selalu peratikan kalo anak dara macam malu2 dan mungkin beredar dr tempat itu tapi kalo perempuan yang dah berkahwen ...walawehhhhh....So korang faham tak apa yang nak aku sampaikan...kalo tak faham jugak tak taulah aku nak cakap apa lagik.

Aku hanya berkongsi pandangan dan pendapat sahaja apa yang berlaku disekitar aku...soooo no heart offend yae...opsssssssssss bagi yang baca tu jangan hentam aku arrr...

Salam.

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,