Thursday, April 22, 2010

Selseme atau Deman or Deman selseme?

Salam Pagi Khamis...

Aku sampai awal kat opis neh. Kol 7.08 minit dah punch kad tu tak kira check in kat tandas dulu kalau tak lom kol 7 dah terpacak kat opis. Wahahhahha pekerja cemerlang neh. Kwang kwang kwang. ada yang terasa hati nanti...Ada aku kesah...

Nak citer semalam budak neh....Pandai dia senyum kala kamera ditala padanya. Siap makan nasi dia masuk bilik ambil sendiri baju tu....pastu soh aku pakaikan dan dia cakap ..'Bu, sisika bu"..

Korang tau apa maksud sisika?.misti tak tau aku.Aku pada mulanya pon tak tau tapi dah tau dah sekarang...Sisika tu funfair kat Klang Sentral tu huh...Hari tu dia nampak taim nak pi hantar dia kat umah MIL aku...so hari2 sisika ja yang kuar dari mulut dia. Dah gi bawak dah. Kopak duit rm10 naik segala menda alah kat situ tak termasuk jajan. Semalam kami gi tesco aja tak gi sisika. Mengamuk lah jugak.

Dia buat protest agaknya. KOl 2.30 pagi baru tido... Aku ayakkkkkkkkkkkkkk.....ngantok beb.






Dan budak tecik ini jugak telah mengikut jejak langkah kakaknya....tak nak dibaringkan nak duduk tengok kakak dia main. Kol 2 jugak tidonya...Wengggg ahhh pala aku.



Ndsem tuan besar pakai jeans....










Wahhhh larik topik nampak...HAhhahhaha. So hasil daripada tido kol 3.00 bangun kol 6.00 mata aku dah merah, pala aku pening2 langau...surau dah garau...sakit tekak bagai?...Siap satu pakej lol. Ingat nak cuti tapi bila pk banyak kije kat opis ....so layan ajalahhhhhh...

Aku nak tido...agak2 bawah meja port cantik kang...huwawwawawwawwawwa...











No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,