Monday, April 5, 2010

Exam punya pasal

Salam petang Isnin.

Exam...Duhhh malas betui aku nak menduduki apa2 yang dipanggil exam tak kiralah exam PTK atau pun exam tok perkhidmatan gred 41. Malas betui. Nak2 aku bukanlah otak pandai dan yang paling aku cemuh nak kena baca buku. Agak2 ada tak orang yang tak baca buku leh lulus??..Uiskkk kalo orang itu adalah aku kang best...

So kat opis pepetang ni aku dok layan buku ni ajerlah...kang best kalo dapat baca novel kegemaran aku karya Ramlee Awang Mursyid...Wah rindu dan bebetui aku jatuh chenta sama itu watak Laksamana Sunan. Ermmmmm..First time aku layan novel yang membuatkan aku jatuh cinta dengan wataknya.. Mengasyikkan lah.Agak2 bilalah Ramlee Awang Mursyid neh nak publish buku baru...

So dari aku melarak...layan gambar ajelah yea...


Ni huh buku pink yang menjadi peneman saya sejak 2...3 hari neh...pegang anak 2 minit...buku 5 minit..kalo tak leh jawab lagik tak taulah nak cakap apo yo...muhahhahahha...




Ni huruf ni makin lama makin mengecil jer nampaknya. Kalo tgk tv terutama HBO ka Star Movie ka...luas bijik mata...Kalo tgk buku neh...huruf dia...makin lama makin tertutup bijik mata...walaew tol....



Ni plak gambar mee bandung yang aku buat setahun yang lepas...opssss minggu lepas...layannnnnn.....




notajari gebus: Langit Cerah petang ni tapi macam ada mendung di hati....

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,