Tuesday, April 20, 2010

Welcome Back



Salam pagi Isnin...


Wahhh dah lamer dong aku tak update blog. Iskkk seb baik lom bersawang.


Kronologi kenapa aku tak updated blog:


1. Selasa- my komputer rosak. Gara-gara pi cucuk thumb drive dari sapa ntah.


2. Rabu.- Masih rosak. Mati kutu gua


3. Khamis-gua mesyuarat gitu. Agak-agak seharian gitu kat luar opis.


4. Jumaat. Sepatutnya gua pi sidang parlimen sebagai pemerhati. Tapi gua ada tugasan lain. nanti gua buat n3 khas yo...nantikan n3 bergambo dari gua....


5. Isnin semalam. Gua dapat APC. So semalam gua menghadiri diri ke Majlis Penyampaian APC lah...ehehehehheh blushing blushing :P


Dalam kamera gua pon udah padat neh dengan gambar-gambar.


Dan lagik satu cuba korang tgk atas meja aku neh hasil daripada peninggalan aku selama 2 hari tak masuk opis...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa migran aku huh.....





Permandangan dari sisi kanan.


Fail-fail yang perlu disiapkan.
Permandangan dari sisi kiri...... &*%$#@!!! dalam otak aku. Berserabut...tak ahhh cuma pening2 lalat jer....
So Doakanlah aku semoga berjaya menyetelkan semua mendalah atas meja dan aku boleh kembali berblog dengan jayanya.......
Yeszaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,