Wednesday, April 28, 2010

Baju Raya

Ini n3 selepas bekpes.

So selepas melantak dengan aman dan jayanya...maka tanpa segan silu mintak my DH hantar gi opis jap. Beg make up aku tertinggal kat opis. Tak bes arr kuar muka kosong ja. Tak Santek gitu. Hahhahha. Kang kalo gi pasar dulu kang mau satu badan bau ikan . Tak koser meks tau...

Balik dari opis lalulah ikot seksyen 7 depan uitm tu... Haiyakkk nampak satu kedai baru bukak wooo...Hati dah berdetup detap. Gumbira tak sabar2 lagik neh. Nak tau aku nampak apa?...ni huh pandangan dari sisi...



Wahhh mau rabak neh. Dah jeling2 kat DH, uiskk apa2 pon kena minta permisi DH dulu. KAng tak pasal2 kena dolat. Tanduk dah naik neh. Toing toing














Nilah yang aku pi. Jakel dibukak di seksyen 7 huh. so sesiapa yang berdekatan silalah kunjung kemari. Taim aku pi tu punyalah ramai manusia. Tak nyempat nak ambil gambar huh. Mata dok melilau ja. Apa2 pon carik kain baju melayu DH dulu. Pengubat dulu baru aku pi
cari kain aku.








So setelah melilau barang sejam dua maka kopaklah duit RM385 dengan 3 pasang kain. 2 aku dan 1 hubby. Wahhh janji dengan hubby nak datang lagik. hah tu dia....whoaaaaaaaa.....


So gambar kain yang dibeli terpaksa KIV dululah yea. Karang basi plak baju raya aku. Tema tahun neh warne dark cokolat. Kang main haritu DH aku mau warna biru laut tapi nanado yang berkenaan di hati.


Sesiapa yang pi..... pilah yea. Bawak duit banyak-banyak yea.


notajarigebus: Restoren Wong Solo bangunan baris belakang . Jom pekena ayam penyet.

2 comments:

  1. alaa..dah nak kena pikir baju raya eh? adoiiii

    ReplyDelete
  2. Kenalah pk....kita ni anak ramai...kang tunggu last minit sempuk meks nok.

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen silakan,