Monday, April 5, 2010

Dunia Baru

Salam.

Kenapa aku pilih DUNIA BARU. Sebab dunia blog adalah baru bagi aku. Memandangkan aku pon baru beli camera digital so makin berkobar2 aku nak membuka blog aku. Maka dengan daya iltizam yang amat tinggi maka aku pon pk punya pk aku pon bukaklah blog ngan tagline Dunia Baru...Jom dengar aku membebel...hahahhahhaha jangan marah yea En Ben.

Ni antara blog yang misti aku bukak pagi petang kat opis aku..
Blog Che mat Gebu... klik sini http://tiffinbiru.blogspot.com/
dan blog ben ashari....http://www.benashaari.com
dua blog neh misti aku bukak.

CMG..blog masakan yang paling aku suka C&P...bagi aku yang baru nak belajar memasak neh aku suka jalan2 kat blog neh sebab banyak resepi berserta gambar2 masakan yang menarik tambahan blog pinggan mangkuknya pon menewan kalbu....

Kalo ben ashari plak...aku suka tgk blog bergambar macam tu...hahahhah tambahan dia plak ensem gak...hahhahahhahah ya Amponnn My Dahling Husband jangan marah noooo. hak hak hak

Buat sementara ini dua blog ini aja dulu...
nanti aku buat edisi ziarah blog lain yang aku suka masuk baca dan kopi paste terutama resepi2 arrr....

ok. tata

notajarigebu:Edisi tulis menulis tiada gambar.My DH ambil kamera arrr.

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,