Friday, April 9, 2010

Bila petang menjelma



Tajuk gempaq ja lebih....

Ni huh nak citer...hari2 kat lembah klang ni asik hujan jer. Ni sekarang pon mendung saja. Hujan sekali ngan ribut petir bagai. Aku suka hujan sebab nanti udara cam sejuk. Udara kat sini terutama kat area rumah MIL aku yang penuh ngan kilang tu aku rase cam index udaranya teruk dan panas terik cam pedih ja kulit kalo terdedah.

Bila reda hujan lebat aku rase udara lebih segar buat seketika tapi kalo tak hujan lama aku rasa cam udara dah tak ada ion-ion segar itu...Bila naik kereta dah tak boleh nak bukak cermin tingkap tak macam kat kg aku kat klate sane. Udara dia segar dan bebas dari asap kilang. Kereta pon tak ahhh sebanyak keta kat sini. Kalo udara tercemar pon akibat kentut orang2 kat sekitar aku ni ja....huishhhhh busyukkkk arrrrr.
Bila hari petang...aku suka ambil gambar matahari yang jatuh ke ufuk barat...
cam gambar2 yang ini....mengejar mentari senja gitu...soooo layannnn ajalah yea....

Ni matahri yang dah jatuh tapi sinar dia masih nampak...TEnguk awan tu cam berombak-ombak kang...Cantik Subhanallah.
Keluar rumah matahari lom keluar sarang....Balik rumah matahari dah nak masuk sarang semula...






Matahari yang sudah mampir pulang ke rumahnya....tapi aku masih mencari-cari jalan pulang...........

Masih adakah esok sinar untuk ku?????

2 comments:

  1. salam knjungan bls ita...mksih ye sdi sngah dpur kita yg xsbrapa tu..sbaya la kita ye..smoga ukhwah ni brpnjang...kita link ita jgk ye..

    ReplyDelete
  2. Kita sebaya ker..

    opsssss saya minta maaf sebb pange maz akak..


    Salam ukhwahhh...tiba kasih banyak atas kunjungan balas maz yea.

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen silakan,