Wednesday, April 7, 2010

Jom jalan-jalan kat I-City Klang

Salam petang rabu..


Malam Isnin lepas My DH bawak kami gi tgk lampu lip lap kat bandar I-City Klang..
Best woooooo....layan lampu dia cantik...tak payah korang pi dataran tienneman(betui ka ejaan) kat China saner...kalo yang jauh nak ke bandar I-City tu...korang layan gambo ajalahh...tapi kalo berkesempatan gilah saner bawa anak-anak.

Ni kira kali ke3 aku pi saner... kali pertama dan kedua pergi masa tu kami lom beli kamera lagik...yang ada kamera hp susah plak aku nak upload gambar so sekali dah beli ni so apa lagik layannnn arrrr...orang tengah kemarul lagik ni huh. hahhahahah aku lah tu yea....

Masa malam aku gi tu bukan malam minggu tapi orang punyalah ramai.DH ngan amsyar tunggu lam keta...aku, kakak ngan cinar saja yang gi jalan2. Aku tengok ramai yang berfamily pergi. Ramai yang ambil gambar cam aku so tadaklah haku rase jakun kang...tapi awas korang jangan pi malam minggu nanti tak pepasal ko tersekat lam jem nak masuk ke kawasan lampu lip lap tuh dan parking pun agak jauh.

Tengah syiokkkk layan si kakak ngan cinar bergambar...sekali lalu si Yanzen penyanyi tu terus aku terlupa ambil gambar...apalah si jurufoto neh kang...kaget..kah kah kah..

Lets picture do the rest.....layannnnnnnn
Ni diambil masa lam keta...deretan lampu yang berbentuk ala-ala pokok tirus...































Farah ngan cinar berjalan-jalan antara pokok2 krimas...sungguh warna warni...santekkk...





























Christmas Tree ni terletak ditengah-tengah bangunan tu..

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,