Thursday, April 22, 2010

KeMalasan

Salam tengahari Khamis.

Aku nak bercutilah. So nanti tak dapatlah aku nak update blog. Tak berjalan dengan lancar arr proposal aku nak beli lappy...duhhh misti banyak n3 kena buat nanti...kalo rajin yer... :P

Kira hari ni jadual kije aku dah okay balik. No more kerja luar. Fenat gilalah asik ulang alik hampir 100km sehari. So ari ni dari tadi aku dah settlekan fail2 tapi masih ada dua ikat lagik atas meja. InsyaAllah before lunch aku settlekan.

So rancangan cutinya awal bulan 5 nanti. Destinasi mistilah balik kg kat kelate sana nun tambahan Pak menakan aku nak kenduri kawen sulung cucu perempuannya. Kakak aku pon balik sama tapi dia balik awal 2 hari. Iskk cuti tak sama plak .

Hari isnin ni aku rancang nak bercuti. Deman selseme lah plak...Terowong tersumbat susah nak ambil nyawa nafas. Pala pon agak weng nehh. Aku alergik arr dengan bau badan perokok neh. Busyuk. so bertambah weng pala aku neh bau badan budak2 yang isap rokok neh...

Vitamin M pon kuat gak ari ni. Iskkk otak cam jem ja padahal rase cam sendat pala otak neh nak buat n3 baru. Apa2 pon wish me cepat sembuh ahh.

Hingga ketemu lagi...daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,