
Tuesday, April 20, 2010
Welcome Back

Monday, April 12, 2010
Jom joint
Kerja-kerja jugak tapi kesihatan kenalah jaga betui dok...????...So bermula hari Jumaat lepas...after opis hour aku joint kelas aerobik kat sini...Perkhhhh berpeluh beb..rase ringan ja badan...muka merah padan...
Instrator aerobik tu body dia....melentik cantik...terliur untuk memiliki tubuh badan yang sihat dan ramping cam dia. Kelas aku 2 kali seminggu, selasa dan jumaat. Yuran bulanan rm20.00 ja murah kang. Ramai lah jugak yang joint dan rata-rata umur lagik tua dari aku. Tu yang bertambah semangat aku tuh.
Hari Jumaat aritu kira kelas kali pertama akulah. Risau aku gak takut balik nanti sakit-sakit badan sebab sabtu tu nanti aku nak exam kang tapi alhamdullilah semua okay. Njoy arrr...

Mengadap cermin macam inilah....syiok tengok diri lam cermin.
Jom sapa nak join aku...dipersilakan.
Black Monday

Friday, April 9, 2010
Bila petang menjelma
Ni huh nak citer...hari2 kat lembah klang ni asik hujan jer. Ni sekarang pon mendung saja. Hujan sekali ngan ribut petir bagai. Aku suka hujan sebab nanti udara cam sejuk. Udara kat sini terutama kat area rumah MIL aku yang penuh ngan kilang tu aku rase cam index udaranya teruk dan panas terik cam pedih ja kulit kalo terdedah.
Bila reda hujan lebat aku rase udara lebih segar buat seketika tapi kalo tak hujan lama aku rasa cam udara dah tak ada ion-ion segar itu...Bila naik kereta dah tak boleh nak bukak cermin tingkap tak macam kat kg aku kat klate sane. Udara dia segar dan bebas dari asap kilang. Kereta pon tak ahhh sebanyak keta kat sini. Kalo udara tercemar pon akibat kentut orang2 kat sekitar aku ni ja....huishhhhh busyukkkk arrrrr.
cam gambar2 yang ini....mengejar mentari senja gitu...soooo layannnn ajalah yea....
Ni matahri yang dah jatuh tapi sinar dia masih nampak...TEnguk awan tu cam berombak-ombak kang...Cantik Subhanallah.

Kenapa-aku-nak-blog-aku-dijelajah-oleh-En-Ben-Ashari.
Salam...
Tengok En.Ben pagi2 neh terang bijik mata :)
Kenapa ekkk saya nak blog saya neh dijelajah oleh En Ben? Saya pon tak pasti kenapa. Blog saya pon baru 2 minggu lepas dilancarkan. Cewasss.
En. Ben, untuk pengetahuan en. ben blog saya neh lebih kepada blog bergambar dan berkisar pada perjalanan kehidupan seharian saya dari rumah ke opis, sekitar opis, dari opis ke rumah atau sebelum sampai ke rumah melilau tempat lain dulu bersama DH. Gambar-gambar anak dan kehidupan bergambar yang ingin saya abadikan untuk tatapan diri saya dan InsyaAllah anak-anak saya nanti.
Selain tu jua saya kalo bleh nak menambahkan rakan kenalan. Sya cuba daftar kat geng bloger tapi sampai sekarang pendaftaran saya tak dapat dilakukan dengan jayanya. Saya kiciwa.
Sudi-sudilah en. ben jenguk blog saya. tapi jangan sekarang kalo buleh arrr...sebab n3 pon tak berapa banyak lagik. Minta pandangan dan tunjuk ajar en ben. Saya punya blog pon simple jer. Saya tak pandai nak godek2. Hari tu dah godek2 html pa kebendanya habes gambar ilang.. Hancus..
So silalah yea en. ben yea.
TQ
Hari yang dinantikan
Iskkk hari Jumaat adalah hari yang ditunggu2 oleh aku dan mungkin segelintir pekerja di luar sana di mana esok sabtu dan ahad adalah hari cuti. Hari bersama keluarga. hari masak-masak. hari jalan-jalan. Bagi akulah. Orang lain aku kurang kepastian. So Apa perancangan
Since aku manerlah termampu lagi nak beli sebijik lappy so n3 aku kalo belah paginya adalah berkisar apa yang berlaku pada petang semalamnya.
beb?Bila tengok bangunan ni tergambar kenangan masa melahirkan baby Ancha. Dia anak jati Klang. Check up bulan-bulan kat Klang...beranak pon kat Klang.
Yang bintik-bintik hitam itu adalah sekawan-kawan gagak yang berterbangan dalam bentuk bulatan. Aku agak dalam 50 hingga 100 ekor gagak yang berterbangan itu kang...Thursday, April 8, 2010
Pelangi Petang

Odw balik semalam tengah layan lagu neh. Cari pelangi tak jumpa aku snap ajalah gambar petang semalam. Cantik kang. Subhanallah Maha Suci Allah .



