Showing posts with label Kesihatan. Show all posts
Showing posts with label Kesihatan. Show all posts

Monday, April 12, 2010

Jom joint

Salam petang Isnin.

Kerja-kerja jugak tapi kesihatan kenalah jaga betui dok...????...So bermula hari Jumaat lepas...after opis hour aku joint kelas aerobik kat sini...Perkhhhh berpeluh beb..rase ringan ja badan...muka merah padan...

Instrator aerobik tu body dia....melentik cantik...terliur untuk memiliki tubuh badan yang sihat dan ramping cam dia. Kelas aku 2 kali seminggu, selasa dan jumaat. Yuran bulanan rm20.00 ja murah kang. Ramai lah jugak yang joint dan rata-rata umur lagik tua dari aku. Tu yang bertambah semangat aku tuh.

Hari Jumaat aritu kira kelas kali pertama akulah. Risau aku gak takut balik nanti sakit-sakit badan sebab sabtu tu nanti aku nak exam kang tapi alhamdullilah semua okay. Njoy arrr...


Mengadap cermin macam inilah....syiok tengok diri lam cermin.




Jom sapa nak join aku...dipersilakan.

Friday, April 2, 2010

Vaksin H1N1

Salam petang Jumaat..

Sidang blogs yang dihormati sekalian. Cewas ayat skeema gila. Nak cita huh. Tadi pagi aku ke sini Untuk mendapatkan vaksini H1N1...Boleh tahan arr dia punya ubat tu. Masa suntik tu tak sakit apa pon..relaks jer tapi nak masuk bilik 10 tu sejuk gak kakitangan. HahHHhahha





Ni Plak gambar kat dalam




Ni plak panadol yang aku kena telan after ambil suntikan. Panadol neh nurse kat klinik kesihatan tu yang bagi. Kena telan sebab suntikan itu nanti buat badan rasa tidak selesa.

Suntikan diambil jam 9.00 am...sekarang aku update dah kol 6.14pm. Terasa tangan belah kiri neh lenguh2. Tadi badan rasa cam seram sejuk. Aduhhh janganlah deman dengan anak kecik bagai. Ni pon terasa vitamin M tengah membara. Aduh agak-agak bolehlah yea guna alasan tangan lenguh untuk tidak bersilat kat dapur memasak nanti. Nak masak apa pon tak tau...