Saturday, March 12, 2011

Tutti Fruity Yogurt

Salam petang Sabtu.
Ni jajan yang agak terbaru di pasaran atau aku yang baru jumpa. Nama seperti tajuk di atas.
Aku jumpa menda ni kat sebuah kedai...gambar kedai lupa nak snap di seksyen 13 shah alam..
Nama kedi dia Tutti Fruity Kalo tak silap aku..
Cara pembelian diia....dia sediakan 3 cup.. aku pilih cup yg paling kecik..
pastu isian dia ader buahan-buahan..
korang boleh pilih dan letak sendiri buahan yg korang nak maman.
ader pic, anggur, nata de koko, laici dan banyak lagi...
pastu korang topping ngan pelbagai perisa yogurt ditaburi manik2 halus dan badam., cokolat...
pastu timbang...dan bayar...
tapi Awas masa nak bayar...
kalo korang ambil cup yang besar dan isian dia banyak....so banyaklah note2 merah yang akan terbang dari purse anda...
so recemendation...
pilih cup yg sesuai dengan selera anda
dan isian yang sesuai dengan pulus yang anda ada ketika itu...
rasa dia memang sedap....yogurt dia wahhhhh very kaya dengan rasa yang dipilih...
cam aku....sila tgk gambar di bawah..


Aku pilih yogurt perisa manggo...memang sedappppppp.....badam dia aku tabur banyak2..nyummmy



pastu tinggal bekas......
Yang aku punyer ni...rega dia after timbang...ermmmm biarlah rahsia....


No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,