Sunday, June 6, 2010

Kondangan Part II

salam malam Ahad.

Waduh penat arggg. Kol 5 baru sampai umah balik dari kondangan kat k.selangor. Overall makanan kat kedua-dua tempat kenduri memang shedap. Alhamdullilah. Pengantin pon lawe2 aja. Gambar ada ambil tapi aku malas nak upload lagik. MAta dah kuyu ni nak cek fb dulu dan tulis dalam blog. Nanti lupa jadual perjalanan hari ni.

Lepas makan kat kenduri di k.selangor, en.suami ajak pi pasir penambang. Alang2 dah datang so apa lagi. Aku sempat beli ikan bilis halus, udang kering, pastu gi pasar basah dia beli udang xxl rm 30.00 sahaja. Murahkan?.. Pastu en.suami belikan ketam 5 ekor tapi berat2 seh dan ikan jenahak. Memang murahkan sakan. Ramai orang balik dari teluk intan singgah sini beli lauk pauk.

Sampai umah ketung ketang kat dapur masak tok MIL aku. Dia ada kat sini. Untuk kami anak beranak aku masak Spegeti aja. Dah siap makan dah. Lepas isyak ingat nak tidu dulu. Nanti bangun kedian iron baju kerja aku dan en.suami.

Okaylah asyik typing error sahaja. Aku nak tinton dulu. Gambo nanti aku masuk kedian InsyaAllah.


bye. Gud nite.

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen silakan,