Tuesday, March 30, 2010

Edisi Pasar Malam

Salam Selasa..

Ni nak cerita pasal semalam kami laki bini gi merendak
ke pasar malam. Kenapa ke pasar malam???...Sebabnya DH kuar lambat dr opis dia so sampailah lambat ke opis aku...so aku pon dah tahap malas nak masak...korang bayangkan ajelah yea...kuar dari opis aku dah kol 6.30....huhahuha sini sana campur jem campur bayaq tol campur trafic lite...agak2 lam 7.15 baru sampai umah tu blom campur bukak pintu pagar semua..hehehehheh nak jugak tu citer...pastu sampai umah takkan nak terus terkam periuk kuali...mesti nak layan anak2 jap kang...pastu tunggu ikan/ayam segala menatang lam peti ais tu kurang kebekuan...campur plak solat maghrib bagai...agak2 kol brapa lah kami nak makan...so senang citer kami bungkus jer makanan kat pasar malam...

So layan gambar yea..hadiks2...kakak2 dan mokcik pocik semua....

Ni abg yang jual nasi lemak...Gerai FC Sijangkang kot...sedap gak nasi lemak kukus dia...


ni gambar ayam goreng berempah yg panas2 yea...nampak tak asap tu...?? kalo tak nampak tu tanda2 dah tuh...hihihi...


Ni gambar bangla maner ntah...aku pasan ramai benar bangla kat sini...mengalahkan penduduk setempat jer...cuak gak dorang tgk aku dok pegang kamera....


Ni dah odw balik...DH cakap dulu tahun 2000 tempat ni penuh pokok getah ngan klapa sawit jer....sekarang cuba tgk...dah jauh berbeza...dulu gelap sekarang penuh lampu....


Ni nasik lemak aku sotong+paru sambal


Ni nasik lemak DH..kerang+telo


ni murtabak....macamlah korang tak kenai kang.. ;P


ni mainan farah chubby...keta yang ada mickey..bleh pusing2


Ni gambar Farah chubby makan durian...




Aku bagi murtabak tak nak
nasik lemak tak nak
Durian?? dia yang mintak dulu...
dok ulang dap bu dap bu...
ermmm sedap makanlah nak...

tapi durian tu memang sedap...agak2 pahit sikit..i loike..

Duhhhh...dari td pagi aku upload gambar...sekarang baru siap..perghhhhhhhh berpeluh beb..

okaylah aku chow dulu...
itu sahaja n3 kali ni...tata

2 comments:

  1. Tu gambar dah pusing2 malas nak betuikan balik....korang tala ajalah gambar mana dengan statement yang bersesuaian yea...

    tataaa

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen silakan,